Sunday, May 6, 2007

De kleine jongen op/in het grote Crete, deel 2


Zondag 6 mei



…2 weken opleiding gehad, zo zwaar amai. Ik heb er een koortslip aan overgehouden en er *gdvrdmm* 2 weken mee rondgelopen:).
Wat de job juist inhoudt…wel…. Opstaan om 8u… 15 a 16u per dag werken en 7 a 8u op een nacht slapen…Ik kan je verzekeren, dat is hard! En daarbij komt nog eens dat ik in de miniclub sta. Dat wil zeggen:” kinderen vanaf 4 tot en met 12 jaar entertainen in het frans, engels, nederlands, pools, duits, enz… Een makkie dus!”


Maar ik weet waar ik het voor doe….zonen goede entertainer proberen te zijn dat ik zonen goede indruk achterlaat bij de kinderen dat als ze naar huis gaan beginnen te blijten, omdat ik…jawel… zone leuke entertainer ben en ze mij kei hard zullen missen….echt da geeft je voldoening! Nee effe serieus…gister had ik zo een gezin met 2 kinderen en ze namen afscheid met tranen in de ogen. Ik was er echt van aangedaan. Langs de ene kant wel erg, maar langs de andere kant toch ook weer een schouderklopje voor mezelf, want ik heb m’n job goed gedaan:-).



Vandaag op men eentje een dag vrij en ben wat gaan eten in men stamrestaurant hier in Rethymon. Bij zo een koppel waar de vrouw meer snorharen heeft als de vent. Haha, maar wel heel vriendelijk.


Na het eten moest ik naart wc(number 2)… stuurt ze mij daar naar zo’n kei marginale, vuile wc, van 1m² en dacht bij mezelf…zou ik nu naar die propere wc, die niet op slot kan, in da internet cafe gaan(want moest toch sowieso men mail checken en msnen enzo) waar ik vorige keer geweest was of doe ik het hier in da marginaal kotje dat wel op slot kan(wc had ook geen bril by the way). Ik heb gekozen voor het laatste!:-) woehoe!!



En nu zit ik hier al een hele middag op het internet en heb eigenlijk zo niks gedaan…kent ge da?! Ik ben er weer eens mee weg…



Bye bye!!!


No comments: